Inzerce

Texttycoon digitalizuje oblast HR

7. října 2022
Texttycoon digitalizuje oblast HR

Umělá inteligence, modely strojového učení a porozumění, digitalizace, to vše v oboru lidských zdrojů – to jsou témata, na kterých pracuje firma Texttycoon s.r.o. a pomocí nichž chce upgradovat svět HR. Co na chytré textové hry říká spoluzakladatel firmy Texttycoon Roman Štěpánek?

Co vaše produkty dokážou?

Jeden z našich produktů využívá model strojového učení a vyhodnocování umělou inteligencí k hodnocení motivačních faktorů u zaměstnanců. Ředitelé firem tak získají jasná data o tom, jak více motivovat své podřízené. Umíme mimo jiné zhodnotit, zda se pro danou pozici hodíte nebo ne.

Dalším produktem pak třeba takzvaně leadujeme potenciální uchazeče o zaměstnání.

To je zajímavé, můžete nám o tom říct více?

Dnes je trh práce hodně statický. Firmy musejí často přesvědčovat potenciální zaměstnance k tomu, aby přemýšleli o změně práce. Stejně tak absolventi mají tolik možností, že často vyzkouší více prací, než se rozhodnou pro tu pravou. To vede k extrémnímu zvyšování nákladů na nábor a zaškolení. Náš produkt dokáže bez zásahu lidského faktoru komunikovat s uchazečem a zjistit od něj informace potřebné pro rozhodnutí, zda je s hledanou pozicí takříkajíc kompatibilní. Samozřejmostí je pak sběr kontaktů a reporting.

Kde se vidíte za dva roky?

Chceme být dynamicky rostoucí společností s portfoliem klientů ze zemí celé Evropy. Už nyní naše produkty mohou hovořit více jak 30 jazyky, a není proto složité škálovat naši činnosti i další pracovní trhy mimo ČR. Když se vše podaří, věřím, že můžeme změnit svět HR.

Texttycoon – jak vlastně vznikl název vaší společnosti?

S kolegou, který se přes deset let pohybuje jako kouč v rámci velkých korporací i menších firem, jsme přemýšleli, jak rozvířit poněkud strnulé vody HR. Stále se zvyšovaly ceny za nábor zaměstnanců, těch je stále kritický nedostatek.

A já si rád hraju. Současné technologie nám umožňují automatizovat komunikaci, udělat ji hravou, levnou a efektivní, jak v přesvědčení daného člověka, tak ve sběru informací.

Gamifikace je trendem posledních let a my nechceme být pozadu. Tedy název odkazuje na staré počítačové hry, kde jste řídili dopravní impérium, rozvoj města a nemocnici. My chceme řídit HR.