Inzerce

Zahoďte starosti s provozem auta – je tu GetFix

27. dubna 2023
Zahoďte starosti s provozem auta – je tu GetFix

V lednu jsme zveřejnili na sociální síti LinkedIn výzvu, v níž jsme slíbili prezentaci v našem časopise pro dvě firmy. Zareagovalo několik společností, z nichž jsme vybrali dvě. První z nich – webový portál GetFix – vám nyní představujeme v následujícím textu.

Dobré nápady se obvykle rodí z nějaké potřeby. Tak i prvotní myšlenka na webový portál, který bude propojovat kvalitní autoservisy s majiteli vozů, vznikla, když se dva mladíci ve svém okolí marně poohlíželi po autoservisu, jemuž by mohli svěřit svá auta. „I když tady na Žižkově bydlíme a pracujeme už od střední školy, najednou jsme nevěděli, kam jet. Obvolali jsme tehdy skoro dvacet servisů a každý nám řekl něco jiného. Přezutí pneumatik se cenově pohybovalo od stokorun po tisíce a tehdy jsme si říkali, proč neexistuje nějaká platforma, kde by měl řidič jistotu, že tam jsou jen férové a prověřené autoservisy,“ popisuje zrod portálu GetFix jeho ředitel Stanislav Toman.


Portál GetFix tedy sdružuje prověřené autoservisy na straně jedné a na straně druhé dokáže zájemci nalézt zařízení odpovídající jeho požadavkům. Není přitom pravidlem, že jde pouze o autorizované servisy. Najít tam můžete i malé dílny, které ovšem zákazníka neošidí a zaručují férový přístup a kvalitně odvedenou práci. To jsou primární požadavky na servis ze strany GetFixu, cena je až na posledním místě, protože v této oblasti platí obzvlášť, že nejlevnější není nejlepší. Kvalitu autoservisu potvrzují přímo jeho zákazníci, kteří se k němu přes GetFix objednají a po každé návštěvě píšou hodnocení. Jakmile se objeví něco, co nevyhovuje přísným kritériím, jde servis bez milosti z kola ven. „Přes GetFix nám prošlo už nějakých osm set autoservisů a zůstalo jich dvě stě čtyřicet. Jsou to ty prověřené, u nichž má zákazník jistotu proklientského přístupu,“ říká jeden z hlavních tvůrců GetFixu Kirill Volskiy.

Možná vám to může trochu připomínat Booking.com. Podstatný rozdíl je ovšem v tom, že zatímco na Bookingu se můžete při výběru ubytování spálit, u GetFixu nic podobného nehrozí. Při výběru servisů do databáze GetFixu je praxe zatím taková, že obchodní zástupce sám aktivně oslovuje jednotlivé autoservisy a nabízí jim spolupráci. Pokud svolí, musejí přijmout jasně daná pravidla: férovost, kvalitu, proklientský přístup. A také se musejí připravit na to, že když nebudou plnit dohodnutá pravidla, ze seznamu vypadnou. Už nyní má GetFix působnost po celém území České republiky a je otevřen spolupráci s dalšími subjekty. Jak říká Stanislav Toman, v dohledné době by chtěli dosáhnout počtu 333 spolupracujících autoservisů.

Jaké další benefity má GetFix pro řidiče? „My si uvědomujeme, že servisování vozu přináší stres, nejen s výběrem autoservisu, ale i s hlídáním termínů kontrol či výměnou pneumatik a podobně. Náš cíl je, aby GetFix převzal za uživatele vozu veškeré starosti,“ vysvětluje Kirill Volskiy. Samozřejmě asi nejvíc služby GetFixu ocení firmy s vlastním vozovým parkem. Péči o tyto zákazníky má na starosti právě zakladatel Kirill Volskiy: „Firmám nabízíme kompletní správu vozového parku. Založí si u nás uživatelský účet, v němž si mohou přidávat řidiče a přiřazovat k nim konkrétní auta spolu s fakturačními údaji. Jakmile je potřeba pravidelná údržba, sami vyrozumíme řidiče, že se blíží termín, a nabídneme mu některý z našich servisů, kde si může rovnou zarezervovat datum a hodinu, které mu vyhovují. V daný čas pak přijede do servisu, nic neplatí, o nic se nestará, a jakmile je auto hotové, zase odjede. Veškerá agenda jde přes nás a řidič ani firma s tím nemají žádné starosti. Stejně tak jsme schopní za ně všechno vyřídit při poruchách nebo nehodách. Každé auto, které je u nás registrované, má vlastní servisní knihu, takže kdyby pak chtěl klient auto prodat, může doložit, že vozidlo bylo servisováno v kvalitních servisech. Naše ambice je, aby servisování přes GetFix zvyšovalo hodnotu vozu, protože je zárukou správného zacházení.“

To všechno jsou služby, které mají pro firmu velkou přidanou hodnotu, jak dokazuje nedávno navázaná spolupráce se společností Bolt, jež bude tímto způsobem servisovat celý svůj vozový park a zároveň pro ni bude GetFix fungovat jako asistenční služba. Stanislav Toman to ještě doplňuje: „Chceme, aby i pro tu firmu byla správa vozového parku přes GetFix dobrá reference a záruka pro jejich klienty, že jezdí v kvalitně servisovaných autech.“

Portál GetFix je neustále rostoucí organismus. Každý měsíc přibývají nové funkce, které vycházejí vstříc potřebám zákazníků, ať už je to nákup dálničních známek, prodej pneu­matik za speciální ceny pro klienty GetFixu nebo pomoc s prodejem ojetých aut či naopak se zafinancováním nákupu nových vozidel. Každý registrovaný klient GetFixu má navíc nonstop přístup k on-line pomoci v jakékoli situaci týkající se jeho vozidla. Firemní zákazníci s více vozy pak mají přiděleného svého manažera, který je jim kdykoliv k dispozici a je připravený zařídit vše, co je třeba.

Ambicí GetFixu je expandovat do zahraničí. „Nejprve chceme vše řádně nastavit tady u nás a pak bychom expandovali na Slovensko a do Polska,“ potvrzuje Kirill. V současné době nemá tato služba u nás konkurenci. Ne že by se o to nikdo nepokoušel, ale všichni, kdo se o něco podobného snažili, postupem času zkrachovali. „My jsme to od začátku koncipovali jako vlastní projekt, který jsme financovali z vlastních zdrojů. Ti, kdo se pokoušeli dělat něco podobného, to měli jako start-up závislý na investorech, a když pak přišel covid, tak to neufinancovali. Zatímco my jsme neustále pracovali na budování a vylepšování této platformy,“ nastínil začátky Stanislav Toman. To, že v současné době nemají na trhu konkurenci, ovšem nevnímají jako výhodu. „První nevýhoda je, že trh tuhle službu nezná, takže musíme vynakládat prostředky a úsilí na to, aby se s ní lidé naučili pracovat a aby pochopili výhodu našeho systému. Druhá nevýhoda je v tom, že se nemůžeme inspirovat hotovým řešením, které funguje, ale na všechno musíme přijít sami. Jakmile přijde nějaká konkurence, bude mít cestu daleko snazší, protože povědomí o službě bude již existovat. Výhoda je, že tím, že jsme první, jsme také jednička na trhu,“ shrnuje Kirill Volskiy.

Není nic jednoduššího než tuto službu vyzkoušet. Stačí se zaregistrovat na www.getfix.cz a můžete začít využívat nabízených výhod. Vše pro vás bude zdarma, jedinou podmínkou spolupráce je, že veškerá agenda jde přes portál GetFix. Jen díky tomu pak můžete hodnotit nabízené služby a spolurozhodovat o tom, který autoservis má nárok být v síti GetFixu, a který ne. A to rozhodně není málo. 






 

Ostatní