Novinky
Více klidu a úspěchů v Nové Metodě Prodeje 3.0
Už ve dvou vydáních našeho časopisu jsme představili Karla Kopůnce a jeho Novou Metodu Prodeje 3.0. Přesto nám chodí čtenářské dotazy, co to je ta metoda 3.0?
Karel Kopůnec je trenér a inovátor v oblasti prodeje, který má za sebou třicetileté prodejní zkušenosti a který je autorem unikátní Metody Prodeje 3.0. Jde o metodu, která propojuje racionalitu, emoce a dynamiku lidského chování v obchodních rozhovorech do harmonického celku a přináší skokové zlepšení prodejních výsledků obchodním zástupcům firem všech odvětví, ale zároveň poskytuje zákazníkům to, co potřebují – řešení jejich problémů s přidanou hodnotou.
Pochopitelně Nová Metoda Prodeje 3.0 nejvíc zajímá samotné prodejce, protože kdo by nestál o zvýšení úspěšnosti? Co jim tedy Karel Kopůnec slibuje? Slovo slibuje je nepřesné – co jim svou metodou zaručeně přinese? Především klid do jejich komunikace se zákazníkem. Doby, kdy obchodní zástupci vyvíjeli na potenciální zákazníky tlak s cílem urvat zisk za každou cenu, jsou naštěstí dávno pryč, ne každý ovšem v souladu s vývojem na tomto trhu změnil své metody prodeje.
A to je to, co Karel Kopůnec dokáže velice rychle a efektivně naučit každého, kdo je připravený si novou metodu osvojit: jak jednoduše, rychle a pohodlně, bez stresu, tlaku a manipulace domlouvat telefonicky se zákazníky kvalitní schůzky nebo prodat prakticky jakékoli produkty a služby. A nejen že to každého dokáže během týdenního projektu naučit, navíc mu v praxi předvede, že jeho metoda opravdu funguje a je účinná, protože domluví v jakémkoli oboru se živými zákazníky v reálném čase během jediného dopoledne desítky kvalitních schůzek po telefonu a na schůzkách prodá všechny produkty a služby, které mají obchodníci ve svém portfoliu.
„Moje projekty jsou určené pro všechny, kdo se chtějí odlišit od konkurence, milují svoji práci více než své ego, zlepšují zákazníkům jejich stávající situaci a posouvají je směrem k jejich cílům, nikoli ke svým provizím, kteří zákazníkům pomáhají a jsou pro ně skutečnou přidanou hodnotou,“ shrnuje vše podstatné Karel Kopůnec.
Metoda Prodeje 3.0. prokazatelně zlepšuje tisícům obchodníků výsledky ve všech fázích procesu prodeje B2C a B2B ve čtyřiačtyřiceti odvětvích o stovky procent díky bezkonkurenčním strategiím, taktikám a návykům v oblastech Welcome Calling & Meeting 3.0; Cold Calling & Meeting 3.0; Research Calling & Meeting 3.0; Request Calling & Meeting 3.0; Pre Sales Calling & Meeting 3.0; Sales Calling & Meeting 3.0; After Sales Calling & Meeting 3.0; Up/Cross/Re Sales Calling & Meeting 3.0; Reactivation Calling & Meeting 3.0 a konečně Customer Care Calling & Meeting 3.0.
„Poté co společně vytvoříme unikátní Strategii Prodeje 3.0, napíšeme dokonalé Call & Sales Scripty 3.0 pro všechny fáze prodeje obchodníků na míru. Následně je naučím vše, co jsem sám úspěšně dokázal během svých více než sto dvaceti tisíc obchodních telefonátů a dvanácti tisíc obchodních schůzek. A nakonec jim vše názorně předvedu v praxi,“ uzavírá Karel Kopůnec způsob, jakým probíhá jeho školení obchodníků v Nové Metodě Prodeje 3.0