Inzerce

Mediální skupina CME s TV Nova si vybrala českou Omnivery

10. ledna 2025
Mediální skupina CME s TV Nova si vybrala českou Omnivery

Foto: ilustrační, Omnivery

Platforma pro e-mailovou rozesílku Omnivery bude nově pracovat pro mediální skupinu CME (Central European Media Enterprises), pod kterou spadají česká TV Nova nebo slovenská Markíza.

Omnivery umožňuje odeslání jednotlivých zpráv předaných pomocí API nebo SMTP konkrétním příjemcům. Veškeré sledování a reporting probíhá pouze na úrovni individuálních zpráv. 
„Zapojení platformy Omnivery pro nás znamenalo nejen velký posun k maximální doručitelnosti, především jsme v nich získali skutečného partnera s bezkonkurenční technickou podporou a znalostí trhu. I proto další společnosti CME v Evropě po našem vzoru postupně integrují Omnivery jako spolehlivou součást zákaznické zkušenosti Voyo,” říká Ondřej Kuhn, CRM Manager ve společnosti TV Nova.
Omnivery disponuje vlastní nezávislou infrastrukturou a nabízí komplexní služby pro zabezpečení a optimalizaci e-mailových rozesílek.

„Jsme rádi, že jsme získali důvěru takového klienta, jakým je mediální skupina CME. Naši zákazníci si mohou být jisti, že data, která nám svěří, zůstávají na našich serverech. Mohou si vybrat, kam chtějí data ukládat. Nepoužíváme cloudové služby ani dílčí zpracovatele,“ říká Jakub Olexa, ředitel a zakladatel společnosti Omnivery.

Platforma například automatizuje denní limity rozesílky, čímž předchází problémům se zahříváním domény a chrání reputaci odesílatele. Společnost také poskytuje službu monitorování zabezpečení, která pomáhá zákazníkům, aby zůstali ostražití vůči potenciálním bezpečnostním hrozbám.

Jakub Olexa k tomu dodává: „Platformu neustále vyvíjíme a v evropském kontextu jsme na špici implementace bezpečnostních opatření. Aktuálně například uvádíme do praxe unikátní možnost kryptografického zabezpečení elektronických zpráv s použitím digitálních podpisů.“

Omnivery se také dlouhodobě zaměřuje na detekci e-mailových botů a úspěšně identifikuje robotí interakce, a to nejen těch, které pocházejí z funkce Mail Privacy Protection společnosti Apple. Platformě se daří tato falešná otevření efektivně detekovat a poskytovat podrobné zprávy zákazníkům. „Přesným měřením botích aktivit mohou naši zákazníci optimalizovat své strategie," dodává Jakub Olexa.
 

Ostatní

Inzerce