Inzerce

Gebrüder Weiss opět potvrzuje své postavení na trhu: Již počtvrté převzal ocenění Czech Business Superbrands

18. dubna 2024
Gebrüder Weiss opět potvrzuje své postavení na trhu: Již počtvrté převzal ocenění Czech Business Superbrands

Gebrüder Weiss ČR převzal počtvrté v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Foto: Gebrüder Weiss

Zástupci logistické společnosti Gebrüder Weiss ČR převzali další ocenění Czech Business Superbrands, jež patří k nejuznávanější nezávislé globální autoritě v oblasti hodnocení obchodních značek. Již počtvrté za sebou ocenili členové odborné komise především vynikající pověst společnosti a její hodnoty, kterých si váží i zákazníci a mají k nim osobní vztah.

„Máme velkou radost z prestižního ocenění, které vyzdvihuje tradiční hodnoty naší firmy. Vážíme si také toho, že jsme díky němu navázali na úspěchy z předchozích tří let a že se nám podařilo obhájit a udržet si postavení na českém trhu,“ uvádí Jan Kodada, ředitel obchodu a marketingu Gebrüder Weiss ČR s tím, že každé ocenění vnímají jako potvrzení kvality poskytovaných služeb a motivaci k neustálému zlepšování servisu pro zákazníky a zavádění technologických inovací.

Pečeť prestiže

Cena Superbrands je uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek v téměř 90 státech na pěti kontinentech. Proces udělování pečetí Superbrands má tři kola, přičemž jednotlivé značky se do nominace nemohou přihlásit samy. Systém vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, kterých je v České republice registrováno přibližně 2,1 milionu. Pro tento účel databázi uvolní Úřad průmyslového vlastnictví a teprve na jejím základě je sestaven seznam nominovaných kandidátů. 

Dalším krokem výběrového řízení je spotřebitelský průzkum, který na základě známosti a obliby u zákazníků zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands má odborná komise Brand Council složená z expertů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. „Neustále se snažíme hledat nová řešení, která nejenže zkvalitňují služby pro naše obchodní partnery, ale také přispívají k udržitelnosti. Jsme rádi, že úroveň našich služeb pozitivně hodnotí jak odborná porota, tak i naši zákazníci,“ dodává Jan Kodada.
 

Ostatní