Inzerce

Gebrüder Weiss opět mezi nejlepšími českými značkami: Společnost převzala čtvrtý titul Business Superbrands v řadě

16. října 2024
Gebrüder Weiss opět mezi nejlepšími českými značkami: Společnost převzala čtvrtý titul Business Superbrands v řadě

Ocenění během slavnostního večera převzali zástupci společnosti Gberüder Weiss Jan Kodada (uprostřed) a Šárka Hálová, foto: Superbrands

Během slavnostního večera Tribute Event, jenž se konal 30. září v noblesních prostorách Empire Hall ve Slovanském domě v Praze, byla udělena ocenění Superbrands, a to v kategoriích Consumer a Business. Vedle firem byly na letošním 12. ročníku uděleny také speciální ceny pro osobnost s výjimečnou osobní značkou a organizace s výrazným přínosem pro společnost. Mezinárodní logistická a přepravní společnost již počtvrté v řádě převzala ocenění Superbrands v segmentu B2B, čímž se opět zařadila mezi lídry na českém trhu.

Superbrands je prestižní globální autorita zaměřená na hodnocení a oceňování obchodních značek. Proces udělování pečetí probíhá ve třech kolech, přičemž samotné značky se nemohou přihlásit. Výběr začíná z databáze více než 2,1 milionu registrovaných značek v České republice, kterou poskytuje Úřad průmyslového vlastnictví. Následuje spotřebitelský průzkum zaměřený na známost a oblíbenost, který zúží výběr na seznam semifinalistů. O udělení titulu pak rozhoduje odborná komise Brand Council složená z expertů v oblastech byznysu, komunikace, marketingu a médií.

„Máme obrovskou radost, že jsme již počtvrté získali prestižní ocenění Superbrands. Velmi si vážíme důvěry našich obchodních partnerů, která nás motivuje k hledání inovativních řešení a k neustálému zlepšování našich služeb, a také skvělého hodnocení nezávislých odborníků,“ uvádí Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR.

Inovace a odpovědnost jako klíč k úspěchu

Ocenění Superbrands motivuje Gebrüder Weiss k dalším krokům a inovacím, jež posouvají logistický obor kupředu. „Jednou ze čtyř základních hodnot naší společnosti je udržitelnost a zodpovědný přístup k životnímu prostředí. Těší nás, že naše projekty, inovace a služby zaměřené tímto směrem oceňují jak naši obchodní partneři, tak široké okolí. Potvrzením, že má naše úsilí smysl, je právě ocenění Superbrands, které se nám podařilo obhájit již poněkolikáté za sebou,“ dodává Jan Kodada.

Ostatní