Inzerce

Gebrüder Weiss dojel na kole na Měsíc a zpět

4. listopadu 2024
Gebrüder Weiss dojel na kole na Měsíc a zpět

„Na kole na Měsíc a zpět“ – to byl cíl letošní cyklistické kampaně GWcycles, kterou uspořádala společnost Gebrüder Weiss. Více než 600 cyklistických nadšenců se zapojilo, aby se podařilo dosáhnout cíle, ujet na kole celkovou vzdálenost přes 768 800 kilometrů. Zdroj: Gebrüder Weiss

Mezinárodní komunita cyklistů ze společnosti Gebrüder Weiss nastavila letošní cyklistickou kampaní GWcycles novou laťku pro další ročníky: Více než 600 účastníků a účastnic společně na kole ujelo více než 768 800 kilometrů, tedy vzdálenost odpovídající cestě na Měsíc a zpět.

Od března do září probíhala třetí a zatím poslední cyklistická kampaň logistické společnosti s příznačným názvem „Na kole na Měsíc a zpět“, která vyzývala cyklisty po celém světě, aby si stáhli aplikaci Radbonus a ujeli na kole co nejvíce kilometrů. „Jasně vidíme, že cyklistika nabývá na významu,“ říká Frank Haas, vedoucí oddělení komunikace společnosti Gebrüder Weiss, a dodává: „A tak je to správně, protože jízda na kole znamená nejen zdravý životní styl a radost z pohybu, ale také ochranu klimatu. Obzvlášť mě těší, že se nám podařilo opět motivovat tolik lidí, aby společně s námi dosáhli špičkového výkonu. Děkuji všem, kteří se zapojili!“

Dalším přínosem je, že každý ujetý kilometr na kole přispěl k ochraně klimatu. Cyklistická kampaň 2024 umožnila společnosti Gebrüder Weiss vysadit 7 000 nových stromů ve firemním lese v Nikaragui. Celkem bylo od zahájení kampaně v roce 2022 vysazeno 19 000 stromů. Jakmile tyto stromy zcela vyrostou, pohltí z atmosféry přibližně 285 tun CO2 ročně. 

Jenom zaměstnanci a zákazníci Gebrüder Weiss v České republice dohromady ujeli skvělých 64 838 km, což odpovídá vzdálenosti 1,5× kolem Země. Rozhodně tak přispěli ke zdolání kilometrů potřebných k dosažení letošního cíle kampaně. „Jsem rád, že se akce povedla a my jsme společně s dalšími nadšenými cyklisty dojeli až na Měsíc a zpět. Ochrana klimatu je pro naši společnosti jednou ze čtyř hlavních hodnot a ukazuje se, že spojení tohoto typu kampaně se sportovní aktivitou je klíčem k úspěchu,“ dodává Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR, s tím, že si váží obrovského nasazení všech, kdo společně s Gebrüder Weiss neváhali šlápnout do pedálů pro dobrou věc. 

Ostatní