Novinky
Doosan uvádí nové rypadlo DX420LC-7
Společnost Doosan Infracore Europe uvedla na trh nové 43tunové pásové rypadlo DX420LC-7 Stage V, které poskytuje nejlepší spotřebu paliva a produktivitu ve své třídě. Pro splnění emisních předpisů pro motory Stage V je rypadlo DX420LC-7 poháněno novým vznětovým motorem Scania DC13 Stage V, který poskytuje výkon 257 kW (344,4 k), což je nejvýkonnější motor v tomto segmentu strojů.
S využitím vysoce účinné technologie dodatečného zpracování DOC/DPF+SCR nabízí motor Scania nové řešení, které s rezervou splňuje limity pro motory Stage V a nevyžaduje recirkulaci výfukových plynů. To je kombinováno s novou generací technologie Smart Power Control (SPC3), která poskytuje o 3-10 % lepší spotřebu paliva (m3/l) než předchozí model DX420LC-5.
U strojů jsou nyní k dispozici čtyři režimy výkonu, které pomáhají zjednodušit obsluhu nového rypadla DX420LC-7 ve srovnání s komplexnějším výběrem osmi režimů výkonu a kombinací SPC u stroje předchozí generace. Obsluha může nastavit režim výkonu (P+, P, S nebo E) v jednosměrném i obousměrném pracovním režimu.
Spojení systému SPC3 a nového hlavního regulačního ventilu Doosan Mottrol přináší nový DX420LC-7 také o 2 % vyšší produktivitu* než DX420LC-5, a to při zajištění nejlepších rypných, kyvných a tažných sil spolu s nejlepšími zdvihacími výkony pro tuto velikost stroje.
Vylepšená ovladatelnost a pohodlí
Nová kabina u modelu DX420LC-7 kromě toho, že vyniká prostorností a ergonomičností, posouvá pohodlí obsluhy a snadnost ovládání na dosud nevídanou úroveň. Stejně jako všechny ostatní modely Doosan Stage V má kabina nové vysoce kvalitní sedadlo a standardně nabízí více funkcí než jiné stroje na trhu, což zajišťuje vynikající ovladatelnost a vysokou přesnost při veškerých aplikacích.
Klíčové nové funkce
- Nový 8palcový dotykový barevný LCD panel s o 30 % větší obrazovkou
- Stereo systém integrovaný v přístrojové desce (s Bluetooth funkcí streamování)
- Systém bezklíčkového startování
- Vylepšený design interiéru kabiny
- Vylepšený výkon klimatizace/odmrazování
- Vyhřívání sedadla (2stupňové)
- Kamery 360o
- Lampa LED v prostoru kabiny
- Ultrazvuková zvuková detekce překážek (volitelně)
- LED světla (volitelně)
- Boční ochrana nebo lávka (volitelně)
- Vzduchový kompresor (volitelně)
360° kamery standardně poskytují plnou viditelnost kolem rypadla a umožňují obsluze pozorovat oblast v okolí stroje seshora. Pole kamer zahrnuje přední kameru, dvě postranní kamery a zadní kameru.
Výrazně snížená údržba DPF
Díky nové technologii DOC/DPF+SCR byla potřeba údržby filtru pevných částic (DPF) výrazně omezena, s šestkrát delším intervalem automatické regenerace (60 hodin) a intervalem čištění popílku 6000 hodin (ve srovnání s předchozími DPF u strojů generace DX-3). Obsluha nyní může ze svého sedadla v kabině vidět prostřednictvím panelu měřidel množství nahromaděného popílku v DPF a informace o tom, že regenerace byla úspěšná.
Na novém modelu DX420LC-7 je už z výroby nainstalován nejmodernější bezdrátový systém pro sledování vozového parku DoosanCONNECT od společnosti Doosan. Systém DoosanCONNECT nabízí webové řešení pro správu vozového parku, které je velmi užitečné pro sledování výkonu, zabezpečení strojů a podporu preventivní údržby.
Jako přední značka v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) učinila společnost Doosan pozoruhodný krok vpřed tím, že zákazníkům nabízí celoživotní bezplatnou mobilní službu u všech rypadel generace DX-7. To znamená, že zákazníci mohou využívat službu DoosanCONNECT bez jakéhokoli omezení, pokud tuto službu používají v rámci mobilní sítě. Satelitní služba bude nabízena zdarma po dobu 3 let.
Pro více informací o stavebních strojích Doosan navštivte www.doosanequipment.eu nebo kontaktujte distributora pro ČR, společnost GARNEA a.s. na www.garnea-stavebni.cz.
Stručné specifikace pro rypadlo Doosan DX420LC-7
Provozní hmotnost: 43,5 tuny
Objem lžíce: 1,92 m3
Hloubka hloubení: 7635 mm
Dosah hloubení: 11430 mm
Výška hloubení: 10615 mm
Celková šířka (s deskami pásu 600 mm) 3350 mm
Výška: 3470 mm
Celková délka v poloze pojezdu: 11740 mm
Poloměr otáčení zadní části: 3760 mm
Rypná síla na lžíci (ISO): 26,0/27,6 tun
Rypná síla na ramenu (ISO): 18,9/20,1 tun
Pojezdová rychlost: nízký rozsah – 3,2 km/h
vysoký rozsah – 5,3 km/h
Motor (čistý SAE J1995): Scania DC13 Stage V
257 kW (344,4 HP)